Jag söker jobb!

Mitt vikariat går ut och lär inte förlängas. Därför söker jag nu ett nytt jobb. Jag är öppen för precis allt!

Bloggat: , , , , ,

Det här inlägget postades i Skola, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag söker jobb!

  1. Göran Tullberg skriver:

    Jag kan kanske inte så mycket om jobb, men jag tittade runt. Har du sett http://www.skoljobb.se/jobb.htm?gclid=CPb_hqLO7qgCFcOHDgodyVSrDg

    Mycket verkar bero på om man kan flytta. Jag tittade också på Hermods. De jobbar ju per dator nu, och datorkorrespondans är du ju jättebra på.

    • Björn skriver:

      Hej Göran!

      Det var väldigt snällt av dig. Jag försöker beta av de där sidorna några gånger i veckan. Tyvärr är jag inte särskilt flyttbar, och i ärlighetens namn har jag en fast anställning inom kommunen men ännu ingen fast skola. Därav mitt jobbsökande.

Kommentera

