En liten fråga till Jan

På förekommen anledning, om de föräldrar som du vill tvinga till skolan råkar vara iklädda burka eller niqab, är de välkomna då?

Svar erhålles tacksamt.

Mvh/Vän av oordning

*Jag har nu ställt frågan direkt till Jan. Hoppas på svar.

Bloggat: , , , , , , , ,

Det här inlägget postades i Skola, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till En liten fråga till Jan

  1. Emelie skriver:

    Jag hoppas du har skickat frågan till honom på riktigt! Och att du tänker publicera det eventuella svaret.

  2. Björn skriver:

    Jag antog att han skulle läsa frågan här på bloggen.😉 Vet inte riktigt vart jag får tag på honom?

  3. Björn skriver:

    Ja, jag hittade dit. Får väl se om det skickas något svar.

  4. janlenander skriver:

    Hmm, det känns som att svaret är ganska givet. Förälders burka hindrar inte undervisningen och dessutom kan skolan välja vilka föräldrar de vill tvinga in.

Kommentera

